Схеми ремонтів обладнання - Компанія АЛС-промислова хімія WEICON (Вайкон)

Компанія "АЛ.С."
UA    |       RU

Go to content

Main menu:

Схеми ремонтів обладнання

Схеми ремонтів металополімерами  
______________

На сайті представлені лише деякі схеми ремонтів.
Інші схеми ремонтів, рекомендації та інструкції Замовник отримує (Email) при покупці металополімерів

  • Схема ремонту валів.Відновлювані ділянки на валах
  • Схема ремонту робочого колеса насоса (тріщина в ступиці) за допомогою вклеювання бандажного кільця
  • Схема ремонту трубопроводів. Ремонт трубопроводів низького тиску та невеликих перерізів.
  • Схема відновлення деталей за допомогою шаблону. (ремонт опор під корінні підшипники блоку циліндрів)
  • Схема відновлення різьбових з'єднань
  • Відновлення герметичності фланцевого з'єднання.
  • Відновлення за допомогою металополімерів посадкових місць зі шпонковими пазами на валах (під напівмуфти, робочі колеса насосів, зубчасті колеса тощо)
  • Відновлення ділянки різьблення на валу
  • Відновлення внутрішньої циліндричної поверхні із збереженням прилеглих ділянок номінального розміру
  • Відновлення внутрішніх циліндричних поверхонь (ущільнюючі кільця робочих коліс насосів)
  • Застосовується при отриманні нероз'ємного з'єднання та герметизації різьбового з'єднання (усунення протікання через тріщини в корпусі, що виходять до різьбового з'єднання).
  • Технологія ремонту тріщин у корпусних деталях.
  • Технологія ремонтно-відновлювальних робіт із застосуванням полімерних матеріалів на трубопроводах низького та середнього тиску.
  • Технологія герметизації пробоїни у корпусній деталі.
  • Технологія відновлення втрат металу (відколу) на металевих деталях (відновлення геометричної форми).
  • Технологія усунення дефектів поверхонь деталей чи виробів, що утворилися у процесі виготовлення (виливки) чи експлуатації. (Ремонт раковини).
  • Технологія відновлення зношеного місця валу, що виник через вібрації, тертя, корозії або абразивних домішок, що стикаються з поверхнею.
  • Технологія відновлення шпонкової канавки.
  • Технологія відновлення посадкового місця підшипника кочення у корпусі.
  • Технологія відновлення посадкового місця підшипника у корпусі шпинделя.
  • Технологія відновлення поверхні різьблення.
  • Технологія нанесення покриттів на епоксидній основі
  • Технологія нанесення покриттів на поліуретановій основі
  • Технологія фіксації вал-втулкового з'єднання.
  • Технологія ущільнення різьблення.
  • Склеювання поєднання гума-гума.
  • Склеювання поєднання скло-скло.
  • Склеювання поєднання метал-гума.
  • Склеювання поєднання метал-скло.
  • Склеювання поєднання метал-пластмасу.
  • Склеювання поєднання пластмаса-гума.
  • Склеювання поєднання пластмаса-скло.
  • Склеювання поєднання скло-гума.
  • Технологія фіксації різьблення
  • Технологія ремонту напрямних металорізальних верстатів
  • Відновлення напрямних поверхонь
  • Відновлення за допомогою металополімерів посадкових місць під підшипники методом вклеювання.
  • Схема відновлення поверхні та форми деталі з використанням армуючих штифтів та склотканини (лопати робочого колеса насоса)
  • Закладення тріщин у корпусних деталях
  • Закладення тріщин, протікання зварних та клепаних швів у резервуарах, баках тощо. за допомогою металополімерів
  • Схема вклеювання-насадки робочого колеса насоса на вал ротора
  • Схема випробувань металополімерів щодо визначення допустимого тиску при закладенні наскрізних отворів у ємностях з внутрішнім тиском

Копіювання матеріалів заборонено (c) ТОВ "АЛ.С."1992-2024
  • facebook
Back to content | Back to main menu